Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2020  
         
         
   
1.  THE IMPACT OF STUDENTS’ INTERNATIONAL MOBILITY ON GLOBAL CITIZENSHIP IDENTITY DEVELOPMENT – A THEORETICAL APPROACH.
          Autori: ADINA LETIȚIA NEGRUȘA, CRISTIANA HOREA.


2.  THE IMPACT OF TOURISM ON ECONOMIC DEVELOPMENT - A CROSS-COUNTRY PERSPECTIVE.
          Autori: OANA RUXANDRA BODE, EMANUEL-EMIL SĂVAN, OANA ADRIANA GICĂ.


3.  NEW PERSPECTIVES ON THE PRIORITIES AND CHALLENGES OF THE INTERNAL AUDIT FUNCTION.
          Autori: ANA MONICA POP.


4.  STRENGTHS AND WEAKNESSES OF (INTER)NATIONAL BRANDS: IKEA, L’ORÉAL, STARBUCKS AND FORD, BASED ON THE OPINION OF CONSUMERS.
          Autori: ERIKA KULCSÁR, BLANKA BALÁZS, NORBERT BADI, CSILLA – TIMA BEDER, OTTILIA OPRA, BRIGITTA SZABÓ, NÓRA SZABÓ.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă