The STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI issue article summary

The summary of the selected article appears at the bottom of the page. In order to get back to the contents of the issue this article belongs to you have to access the link from the title. In order to see all the articles of the archive which have as author/co-author one of the authors mentioned below, you have to access the link from the author's name.

 
       
         
    STUDIA NEGOTIA - Issue no. 2 / 2002  
         
  Article:   RETAIL BANKING – A NEW MARKET, A NEW BATTLE.

Authors:  ANCA SZABO.
 
       
         
  Abstract:  Potrivit unui studiu realizat de compania de consultanţă Daedalus, la inceputul acestui an 34% din românii cu vîrsta de peste 15 ani aveau un cont bancar. Aceasta înseamnă că una din trei persoane a ales sa-şi pastreze economiile la banca sau să deţina o carte de debit sau de credit. Predomină populaţia urbană, iar ponderea bărbaţilor care au un cont bancar este mai mare decît cea a femeilor. Hotărîtoare sunt, bineinţeles, veniturile şi educaţia. Privit prin prizma viitoarei creşteri economice preconizate şi a numărului populaţiei, potenţialul de creştere a pietei de retail in România este imens. Viitorul foarte apropiat va hotărî cine va ieşi cîştigător din cursa nou lansată pentru piaţa de retail. Potenţial de creştere există, jucatorii sunt de marca, posibilitaţile logistice si experienţa acumulată pină acum îi recomandă pe mulţi dintre ei. Interesant de urmărit evoluţia acestui sector în următorii doi-trei ani.  
         
     
         
         
      Back to previous page