![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.2 din 2022 | |||||||
Articol: |
CONCEPTS IN PSYCHOLOGY AND THE NEED TO CRITICALLY REFLECT ON THEM. Autori: THEA IONESCU. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbpsyped.2022.2.04 Published Online: 2022-12-05 Published Print: 2022-12-30 pp. 89-98 VIEW PDF FULL PDF Abstract: This opinion article raises the issue of conceptual crisis in psychology, i.e. the problem of having several meanings underlying many of the concepts we study. After exemplifying with the concepts of “flexibility” and “cognition”, I propose three avenues on the way to conceptual clarity, and stress the need for a stronger theoretical psychology. Keywords: concepts in psychology, cognition, flexibility. *Corresponding author: theaionescu@psychology.ro |
|||||||
![]() |
|||||||