AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.4 din 2016 | |||||||
Articol: |
IMAGINEA FEMEII CA OBIECT SEXUAL ÎN RECLAMELE TIPĂRITE DIN GERMANIA ŞI ROMÂNIA / DAS BILD DER FRAU ALS SEXOBJEKT IN DEUTSCHER UND RUMÄNISCHER GESCHRIEBENER WERBUNG. Autori: DANIELA-ELENA VLADU. |
||||||
Rezumat: Imaginea femeii ca obiect sexual în reclamele tipărite din Germania şi România. Sexualizarea produselor reprezintă o tendinţă în creştere în multe culturi, incluzând Germania şi România. Articolul de faţă analizează câteva reclame germane şi româneşti cu tentă sexistă, care sunt comparate din perspectivă pragmatică. Cuvinte cheie: reclamă, mesaj, atractivitate, analiză, comparaţie, sexist, Germania, România.
|
|||||||