AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2019 | |||||||
Articol: |
BOOK REVIEW: SANDA TOMESCU BACIU AND ȘTEFAN GENCĂRĂU. SEXTIL PUȘCARIU ȘI EXEGEZA OPEREI LUI HENRIK IBSEN ÎN REVISTA „FAMILIA”: 4/16 MAIU 1897 – 28 DECEMBRE 1897: (9 IAN. 1898) [SEXTIL PUȘCARIU AND HIS ANALYSIS OF HENRIK IBSEN’S WORK IN THE FAMILIA MAGAZINE: 4TH/16TH MAY 1897 – 28TH DECEMBER 1897: (9TH JAN 1898)] CLUJ: CASA CĂRȚII DE ȘTIINȚĂ, 2018, 183P.. Autori: ADINA FLORINA DRAGOȘ. |
||||||
Rezumat: Compiling the 30 articles written by Romanian linguist and philologist Sextil Pușcariu and published in the literary magazine Familia between 1897-1898, the volume Sextil Pușcariu și exegeza operei lui Henrik Ibsen în revista „Familia”: 4/16 maiu 1897 – 28 decembre 1897: (9 ian. 1898), put together by a group of eleven students attending the Norwegian language, literature and culture optional module at the Faculty of Letters, Cluj-Napoca, and coordinated by Professor Sanda Tomescu Baciu and Professor Ștefan Gencărău, seeks to anthologize Pușcariu’s critical study, which spanned 52 issues during its initial publication. Preserving the writing style of the time, the volume gives the modern Romanian reader an integral and authentic account of the academic and literary techniques used to discuss, analyze, reinterpret and reexamine the plays of one of the most important figures in modern dramaturgy. | |||||||