AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2018 | |||||||
Articol: |
MOTIVAȚIE ÎN ÎNVĂȚAREA LIMBII ENGLEZE / MOTIVATION IN ENGLISH LANGUAGE LEARNING. Autori: SUMMER FARRAJ. |
||||||
Rezumat: Motivație în învățarea limbii engleze. Acest studiu investighează relaţia dintre motivaţia integrativă sau instrumentală şi studiul limbii engleze la arabii din Israel. Motivaţia joacă un rol important în dezvoltarea şi perfecţionarea abilităţii comunicative a studenţilor. Studii atitudinale facute asupra studenţilor arabi (ca cele ale lui Yughoul şi Taminian, 1984, Salih, 1980 şi Harrison et al., 1975) au arătat convingător că studenţii arabi sunt motivaţi instrumental să înveţe limba engleză pentru că sunt perfect conştienţi de utilitatea stăpânirii limbii engleze în contextul din Israel. Acest lucru demonstrează că principalul stimul pentru învăţarea limbii engleze este instrumental, acela de a atinge un scop sau de a garanta o carieră. Este adevărat că unii studenţi sunt motivaţi integrativ, dar acestia formează o minoritate. Cuvinte cheie: Engleza ca limbă străină, atitudine, etnicitate, Druzi, Musulmani, Creştini.
|
|||||||