Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2020  
         
  Articol:   DISCURSUL IDENTITAR AL ÎNTREPRINDERII – EMOŢIE, PROMISIUNI, SEDUCŢIE * LE DISCOURS IDENTITAIRE DE L’ENTREPRISE – ÉMOTION, PROMESSES, SEDUCTION.

Autori:  ANDRA-TEODORA PORUMB.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbphilo.2020.2.08
Published Online: 2020-05-10
Published Print: 2020-06-29
pp. 115-128
FULL PDF

Discursul identitar al întreprinderii – Emoţie, promisiuni, seducţie. Făcând obiectul unor numeroase studii realizate de specialiști în marketing, cercetători în comunicare, sociologi și psihologi, identitatea organizațională este pusă în scenă cu ajutorul unui discurs creativ și original, impregnat de subiectivitate și interculturalitate. Ne propunem să analizăm câteva strategii prin care întreprinderea își prezintă viziunea, personalitatea și promisiunile pe suportul site-ului web, în special scenografiile deosebite și izotopiile plăsmuite în efortul de a crea o imagine puternică a mărcii, de a câștiga autoritate, de a obține mai multă credibilitate, de a se insinua în memoria publicului și de a selecta, convinge şi fideliza potenţiali clienți.

Cuvinte-cheie: identitate organizaţională, comunicare corporativă, reputaţie, marcă, izotopie, scenografie, subiectivitate, site web.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă