AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2015 | |||||||
Articol: |
EXPERIENȚA EDUCAȚIEI MULTICULTURALE ÎN ISRAEL / THE EXPERIENCE OF MULTICULTURAL LEARNING IN ISRAEL. Autori: LIAT BEN HORINE. |
||||||
Rezumat: Experienţa educaţiei multiculturale în Israel. Israelul reprezintă o societate multiculturală cu un grad ridicat de diversitate reflectat în aproape toate aspectele vieții cotidiene, inclusiv în sfera educațională. Prezentul articol se constituie ca un raport asupra studiului calitativ al unei teze de doctorat care examinează experiențele vorbitorilor de limbă arabă în medii universitare multiculturale, unde aceștia studiază limba engleză la nivel academic ca parte a programului de studiu la nivel licență. Studiul de față examinează influențele de ordin cultural asupra alegerii colegiului și carierei de către acești studenți și dezbate impactul afectiv al respectivului context multicultural asupra comunicării dintre diferitele etnii din colegiu, precum și implicațiile sale pentru viitorul coexistenței acestor etnii în cadrul aceluiași stat. Cuvinte cheie: multiculturalism, învățarea limbii engleze, student la nivel licență, vorbitori de limbă arabă, Israel, coexistență
|
|||||||