AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2013 | |||||||
Articol: |
A UTILIZA ADECVAT SAU IMPROPRIU COMUNITATEA DE STUDIU ONLINE. PROFESORUL CA MODERATOR / THE USE AND MISUSE OF THE ONLINE LEARNING COMMUNITY. THE TEACHER AS MODERATOR. Autori: . |
||||||
Rezumat: A utiliza adecvat sau impropriu comunitatea de studiu online. Profesorul ca moderator. Intenţia acestei lucrări este de a analiza rolul pe care îl are o comunitate de studiu formată în mediul online şi modul în care poate fi folosită aceasta în comunităţile tradiţionale de învăţare. Se va pune accentul pe avantajele şi dezavantajele instruirii combinative. Profesorul ca moderator are un rol important în crearea unui spaţiu productiv pentru schimbul de idei în mediul online. Această lucrare va analiza dinamica grupurilor de studenţi, împreună cu rolul pe care profesorul ar trebui să îl joace în astfel de grupuri. Cuvinte cheie: instruire combinativă, învăţarea în mediul online, dinamica de grup, moderator, comunitate online, comunicare, comunitate de cercetare, groupware. |
|||||||