Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2013  
         
  Articol:   ÎNVĂŢAREA ŞI PREDAREA LIMBII NORVEGIENE PENTRU SCOPURI ACADEMICE / THE LEARNING AND TEACHING OF NORWEGIAN FOR ACADEMIC PURPOSES.

Autori:  .
 
       
         
  Rezumat:  Învăţarea şi predarea limbii norvegiene pentru scopuri academice.Acest articol îşi propune să descrie contextul de învățare și predare a limbii norvegiene în scop academic. Vor fi prezentate obiectivele și competențele pe care seminarul Didactica limbii norvegiene le vizează. Accentul va fi pus pe identificarea nevoilor studenților și a strategiilor acestora de învățare. Pentru a evidenția interesele și gradul de motivare al studenților s-a realizat o analiză a nevoilor. Rezultatele interviului sugerează faptul că studenții sunt motivați să participe la acest seminar și să își dezvolte abilitățile de receptare a informației la nivel academic. De asemenea, aceștia au devenit autonomi și sunt mai conștienți de strategiile de învățare utilizate.

Cuvinte-cheie: nevoi de învățare; context academic; competențe tehnologice; rolurile profesorului; rolurile studentului; predare formală; predare informală. 

 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă