Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2013  
         
  Articol:   ÎNVĂŢAREA MIXTĂ ŞI INTEGRAREA TIC ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL SUPERIOR: ARGUMENTE ÎN FAVOAREA UTILIZĂRII LOR LA UNIVERSITATEA BABEŞ-BOLYAI / BLENDED LEARNING AND ICT INTEGRATION IN HIGHER EDUCATION: THE CASE FOR BABEȘ-BOLYAI UNIVERSITY.

Autori:  CRISTINA FELEA.
 
       
         
  Rezumat:  Învăţarea mixtă și integrarea TIC în învăţământul superior: argumente în favoarea utilizării lor la Universitatea Babeș-Bolyai. La nivel global, există numeroase cercetări care atestă eficienţa învăţării mixte în procesul de transformare a învăţământului superior, mai ales în contextul integrării TIC. Prezenta lucrare explorează statutul actual al predării englezei pentru scopuri specifice și academice și al adoptării TIC în Universitatea Babeș-Bolyai și exprimă poziţia unui cadru didactic angajat în construirea unui mediu de învăţare mixtă în ceea ce privește avantajele, dificultăţile și posibila sa implementare în Universitatea Babeș-Bolyai.

Cuvinte cheie: învăţare mixtă, TIC, învăţământ superior, Engleza pentru scopuri specifice și academice.

 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă