AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2014 | |||||||
Articol: |
EVALUAREA COMPETENȚEI COMUNICATIVE INTERCULTURALE / ASSESSING INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE. Autori: . |
||||||
Rezumat:
Evaluarea competenței comunicative interculturale. Acest studiu a intenționat să ofere argumente în favoarea predării și învățării limbilor străine dintr-o perspectivă interculturală. Admiterea faptului că procesul de învățare este plasat într-un context social determină mai multe implicații, atât în planificarea secvențelor de predare și învățare, cât și în modul în care evaluarea este realizată. Evaluarea competenței comunicative interculturale constituie o provocare deoarece cultura este adesea percepută într-un mod subiectiv. Cuvinte cheie: cultură, CCI, limbă străină, portofoliului cadrului didactic european.
|
|||||||