Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2003  
         
  Articol:   IMPACTUL NEGATIV AL RECLAMELOR ASUPRA CONSUMATORILOR.

Autori:  M.F. BĂCILĂ.
 
       
         
  Rezumat:  Advertising, as an important element in the promotion policy, has proved to be a disputed issue. Some governmental agencies and many organizations in charge with the protection of the consumers have started to play an active role lately in watching and regulating advertising as advertising has positive effects on the public but, at the same time it triggers some negative effects which can be greatly dangerous.These aspects led us to questioning ourselves: “Is advertising a double-edged sword?”  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă