AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2000 | |||||||
Articol: |
DECISIONAL MODELS IN MOULDING THE BEHAVIOR OF FURNITURE CONSUMERS. Autori: I. BĂTRÂNCEA, MARIA BĂTRÂNCEA, ARCADIE HUNGESCU, FILIMON STREMŢAN. |
||||||
Rezumat: Consumers behavior is an important target in the evaluation of quantitative and qualitative aspects of the process of marking marketing conditions. In the last centuries, many scientists made up models of quantified consumers'' behavior in furniture area such as: NICOSIA model, HOWARD-SHETH model, ENGLE-KOLLAT-BLACKWELL (E.K.B.) model etc. | |||||||