AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2002 | |||||||
Articol: |
CONCEPŢII DE MANAGEMENT ŞI MARKETING ÎN CADRUL INTREPRINDERILOR MODERNE. Autori: BANDI RAMONA. |
||||||
Rezumat: The paper treats the importance of using the management and marketing in the modern enterprise. Because of big fluctuations in the economical environment, marketing management has became from a luxury a necesity. Marketing is an activity that brings advantages for the firm not only in the externel environment, but in the intern one too. Managements helps not only to realizing the production goals, but also to realizing the internal harmony. In the paper there are presented the main marketing and management concepts used by the modern company. | |||||||