AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA DRAMATICA - Ediţia nr.2 din 2009 | |||||||
Articol: |
COMUNICARE TEATRALĂ ŞI RECEPTAREA SPECTACOLULUI DE TEATRU. TEORII ALE RECEPTĂRII. STUDIU DE CAZ: “KRUM, ECTOPLASM” ŞI RECONSTITUIREA MESAJULUI. Autori: RALUCA SAS-MARINESCU. |
||||||
Rezumat: Această lucrare propune o sondare a teoriilor receptării cu aplicare direct pe spectacolul “Krum-Ectoplasm” de Hanoch Levin, regizat de Christian Theodor Popescu. În zilele noastre, nimeni nu mai poate spune că teatrul nu e o formă de comunicare. Pornind de la punctul de vedere exprimat de Keir Elam în privinţa teoriilor receptării, această lucrare încearcă să identifice modalităţile prin care spectatorii sînt implicaţi în spectacol, cît de mult se înţelege şi cum funcţionează feedbackul, toate acestea aplicate spectacolului din 2009. Cuvinte cheie: receptare, comunicare, public |
|||||||