Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2015  
         
         
   
1.  THE IMPACT OF PERCEIVED CSR ON CUSTOMER LOYALTY IN THE PERSONAL CARE PRODUCTS MARKET.
          Autori: .


2.  ALTERNATIVE MEASURES OF BANK SERVICE QUALITY: AN EXTENDED REVIEW.
          Autori: .


3.  MEAN AGE AT FIRST MARRIAGE: WHERE ARE WE HEADING TO?.
          Autori: .


4.  AN EMPIRICAL STUDY OF ENTREPRENEURIAL QUALITIES AMONG STUDENTS OF CLUJ-NAPOCA, ROMANIA.
          Autori: .


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă