Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.4 din 2012  
         
         
   
1.  USE OF TOURISM DISTRIBUTION CHANNELS AND MARKETING SEGMENTATION STRATEGIES.
          Autori: .


2.  CONTENT ANALYSIS OF HOTEL WEBSITES: CASE STUDY OF CROATIA.
          Autori: .


3.  AN INVESTIGATION OF INNOVATION PROCESS IN URBAN HOTELS: EVIDENCE FROM CLUJ-NAPOCA.
          Autori: ADINA LETIȚIA NEGRUȘA, MEDET YOLAL.


4.  TOURISM IN THE REGIONAL DEVELOPMENT PERSPECTIVE: ROMANIAN BACKGROUND.
          Autori: .


5.  THE USE OF INTERNET TOOLS BY TOURISM SMES: A CASE STUDY.
          Autori: NICOLAE MARINESCU.


6.  ENTREPRENEURIAL AND DEVELOPMENTAL DYNAMIC OF WINE TOURISM: A CASE STUDY.
          Autori: .


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă