Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2011  
         
         
   
1.  RELATION BETWEEN ANDROGYNY AND DEPRESSION.
          Autori: .


2.  VALIDATION OF CSS - SENTENCE TEST IN ROMANIAN LANGUAGE.
          Autori: RODICA POPESCU.


3.  FEATURES IN STRUCTURING RECEPTIVE MORPHOLOGICAL ABILITIES IN MENTALLY DISABLED CHILDREN.
          Autori: CAROLINA HAŢEGAN.


4.  AUDITORY PERFORMANCES UND SPRACHPRODUKTION ERGEBNISSE IN COCHLEA IMPLANTIERTEN KINDERN.
          Autori: .


5.  EVALUATION DER KENNTNIS VON LEHRERN ÜBER DIE VERSCHIEDENEN MERKMALE DER AUFMERKSAMKEITSDEFIZIT-HYPERAKTIVITÄTSSTÖRUNG (ADHS)..
          Autori: .


6.  EFFECTS OF KNOWLEDGE-BASED INFERENCES TRAINING ON PRIMARY GRADE CHILDREN WITH READING DISABILITIES.
          Autori: VIOREL MIH.


7.  PSYCHOMOTORISCHE ENTWICKLUNG, GESELLSCHAFTLICH-GEFÜHLSMÄßIGE ARBEITSWEISE, QUALITÄT DER BEZIEHUNG MIT DEM PFLEGER UND PSYCHISCHE VERFASSUNG IN DER FRÜHEREN KINDHEIT UNTER ERNSTER GEFAHR.
          Autori: CARMEN COSTEA-BĂRLUȚIU.


8.  IMPROVING COMMUNICATION DEVELOPMENT AND LANGUAGE EDUCATION TOOLS IN THE CASE OF YOUNG LEARNERS.
          Autori: .


9.  THE EFFECTS OF WORKING MEMORY TRAINING VS. METACOGNITIVE TRAINING ON MATH PERFORMANCE OF LOW ACHIEVING STUDENTS.
          Autori: .


10.  TEACHER BURNOUT AND PROFESSIONAL STRESS.
          Autori: .


11.  ROMANIAN EDUCATIONAL SYSTEM AND MULTICULTURALISM. CHALLENGES IMPLIED BY THE NATIONAL LAW IN EDUCATION: FROM ENSURING MINORITIES’ RIGHTS TO SEGREGATION DANGER.
          Autori: ION ALBULESCU.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă