Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.4 din 2010  
         
         
   
1.  INVESTIGAREA PERCEPERII CALITĂŢII SERVICIILOR ÎN INDUSTRIA RESTAURANTELOR CROATE UTILIZAREA MODELULUI DINESERV / INVESTIGATING THE PERCEIVED SERVICE QUALITY IN CROATIAN RESTAURANT INDUSTRY USING DINESERV MODEL.
          Autori: .


2.  LALEUA ÎNFLORITĂ: UN DECENIU AL TURISMULUI TURC: UN DECENIU AL TURISMULUI TURC / BLOOMING TULIP: A DECADE OF TURKISH TOURISM .
          Autori: MEDET YOLAL.


3.  E-TURISM - UN ELEMENT IMPORTANT ÎN RELAŢIA HOTEL ŞI AGENŢIA DE TURISM PROFESIONAL / E-TOURISM – AN IMPORTANT ELEMENT BETWEEN HOTEL AND TRAVEL AGENCY PROFESSIONAL RELATIONSHIP.
          Autori: .


4.  ANALIZA SCHIMBĂRILOR MOTIVELOR PENTRU CĂLĂTORII A TURIŞTILOR ROMÂNI / ANALYZING THE CHANGES IN REASONS FOR TRAVEL OF THE ROMANIAN TOURISTS.
          Autori: .


5.  STUDENŢII ROMÂNI ÎN CALITATE DE TURIŞTI CULTURALI / ROMANIAN STUDENTS AS CULTURAL TOURISTS.
          Autori: .


6.  INFLUENŢA CERERII ASUPRA DEZVOLTĂRII CAPACITĂŢII DE CAZARE TURISTICĂ / DEMAND INFLUENCE ON TOURIST ACCOMMODATION CAPACITY DEVELOPMENT.
          Autori: ADINA LETIȚIA NEGRUȘA, CARMEN MARIA GUŢ, OANA ADRIANA GICĂ.


7.  O INVESTIGAŢIE EMPIRICĂ ROMÂNIA BRAND DE ŢARĂ CA DESTINAŢIE TURISTICĂ / AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF ROMANIA`S COUNTRY BRAND AS TOURISM DESTINATION .
          Autori: OVIDIU IOAN MOISESCU.


8.  PREZENŢA ONLINE A UNITĂŢILOR HOTELIERE: STUDIU COMPARATIV ÎNTRE CLUJ-NAPOCA ŞI BUCUREŞTI / THE ONLINE PRESENCE OF THE HOTEL UNITS: COMPARATIVE STUDY BETWEEN CLUJ-NAPOCA AND BUCHAREST .
          Autori: MIHAELA-FILOFTEIA TUTUNEA.


9.  ELEMENTE DE EVALUARE COMPARATIVĂ PENTRU INDUSTRIA HOTELIERĂ DIN CLUJ-NAPOCA / BENCHMARKING ELEMENTS FOR CLUJ-NAPOCA HOTEL INDUSTRY .
          Autori: SMARANDA COSMA.


10.  SOLUŢII MODERNE PENTRU PROMOVAREA ONLINE A OFERTELOR DE TURISM / MODERN SOLUTIONS FOR ONLINE PROMOTION OF TOURISM OFFERS .
          Autori: .


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă