Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA EUROPAEA - Ediţia nr.3 din 2006  
         
         
   
1.  SINGULARITĂŢI FRANCEZE ÎN FRANŢA, STAREA ŞI IDENTITATEA SA ÎN EUROPA / SINGULARITÉS FRANÇAISES LA FRANCE, SON ÉTAT, SON IDENTITÉ ET L’EUROPE.
          Autori: JEAN-THOMAS LESUEUR.


2.  PENTRU ŞI ÎMPOTRIVA EUROPEI SAU: CE VREA ELVEŢIA? / FÜR UND WIDER EUROPA ODER: WAS WILL DIE SCHWEIZ?.
          Autori: TAMARA EHS.


3.  PROIECTE PENTRU FEDERAŢIE DIN SUD-ESTUL EUROPEI ÎN SECOLUL 19 / PROJECTS FOR THE FEDERATION OF SOUTH-EAST EUROPE IN THE 19TH CENTURY.
          Autori: MIROSLAV DOSEN.


4.  COLABORAREA DINTRE COMISIE ŞI ONG-URI ÎN AFACERILE UMANITARE. DE CE UNIUNEA EUROPEANĂ NU ESTE UN ACTOR MAJOR UMANITAR? / THE COLLABORATION BETWEEN THE COMMISSION AND THE NGOS IN HUMANITARIAN AFFAIRS. WHY IS THE EUROPEAN UNION NOT A MAJOR HUMANITARIAN ACTOR?.
          Autori: ALINA VASILE.


5.  STRUCTURA DE SECURITATE DIN REGIUNEA MĂRII NEGRE ÎN CONTEXTUL NOILOR PROVOCĂRI / SECURITY STRUCTURE OF THE BLACK SEA REGION IN THE CONTEXT OF NEW CHALLENGES.
          Autori: SELCUK COLAKOGLU.


6.  A AVEA SAU A NU AVEA O "NOUA" IDENTITATE: ÎN CAZUL POST-RĂZBOIULUI RECE A NATO / TO HAVE OR NOT TO HAVE A “NEW” IDENTITY: THE CASE OF POST-COLD WAR NATO.
          Autori: ANDREEA MOCANU.


7.  PROVOCĂRI DE E-BUSINESS, DEZVOLTARE, ÎN LITUANIA / CHALLENGES OF E-BUSINESS DEVELOPMENT IN LITHUANIA.
          Autori: RENATA KORSAKIENĖ.


8.  FEMEILE DIN MANAGEMENTUL ORGANIZAŢIILOR PUBLICE / WOMEN IN THE MANAGEMENT OF PUBLIC ORGANIZATIONS.
          Autori: FELICIA CORNELIA MACARIE.


9.  ROLUL DIMENSIUNII ECONOMICE ÎN PRODUSELE TRADIŢIONALE MAGHIARE / ROLE OF ECONOMIC SIZE IN THE HUNGARIAN TRADITIONAL PRODUCTS.
          Autori: FERENCZ ÁRPAD, NOTARI MÁRTA.


10.  STRATEGII IT ÎN CREŞTEREA COMPETITIVITĂŢII ÎN AFACERI / IT STRATEGIES IN INCREASING BUSINESS COMPETITIVENESS.
          Autori: ALINA ANDREICA.


11.  COMUNICARE, RELAŢII PUBLICE ŞI INTEGRAREA PERSPECTIVEI DE GEN ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ / KOMMUNIKATION, ÖFFENTLICHKEITSARBEIT UND GENDER MAINSTREAMING IN DER EUROPÄISCHEN UNION.
          Autori: KEGYESNÉ SZEKERES ERIKA.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă