Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2003  
         
         
   
1.  SINCROMARKETINGUL ÎN DOMENIUL SERVICIILOR.
          Autori: Á. VORZSÁK, I. SZEGŐ.


2.  EVOLUŢIA BURSEI DE VALORI BUCUREŞTI ŞI PERSPECTIVELE EI DE DEZVOLTARE.
          Autori: C. POP.


3.  ABORDAREA RICULUI ÎN CADRUL SOCIETĂŢILOR COMERCIALE.
          Autori: MARIUS DAN GAVRILETEA.


4.  ELABORAREA STRATEGIEI ÎN MARKETINGUL INTERNAŢIONAL - I.
          Autori: SMARANDA COSMA.


5.  CONTROLUL FINANCIAR PREVENTIV ÎN LUMINA NOILOR REGLEMENTĂRI LEGISLATIVE .
          Autori: ADRIANA MIHAELA PRESECAN, LUCIA SUCALĂ.


6.  APLICAŢII ALE CERCETĂRII OPERAŢIONALE ÎN MANAGEMENT.
          Autori: IONUŢ TRAIAN LUCA, IUSTIN ATANASIU POP.


7.  CONSIDERAŢII PRIVIND ELABORAREA DECIZIEI CONSUMATORULUI FINAL ÎN CONTRACTAREA UNEI POLIŢE DE ASIGURARE.
          Autori: R. COMIATI.


8.  SCĂDEREA RATEI DOBÂNZII - CAUZE ŞI EFECTE .
          Autori: TOADER VALENTIN.


9.  RECLAMA - TRECUT ŞI PREZENT-.
          Autori: MARIUS BOTA.


10.  ORGANIZAREA INFORMAŢIILOR ÎN CADRUL WEBSITE-URILOR .
          Autori: VERONICA GYIP.


11.  PREZENŢA COMPANIILOR HOTELIERE PE PIEŢELE BURSIERE DIN EUROPA.
          Autori: C. POP, I. CIRCO.


12.  PREZENŢA COMPANIILOR HOTELIERE PE PIEŢELE BURSIERE DIN AMERICA DE NORD.
          Autori: C. POP, I. CIRCO.


13.  ELABORAREA STRATEGIEI ÎN MARKETINGUL INTERNAŢIONAL - II.
          Autori: SMARANDA COSMA.


14.  FUNCŢIA DE EVALUARE - CONTROL ÎN MANAGEMENTUL EXPLOATAŢIILOR AGRICOLE.
          Autori: ADRIANA MIHAELA PRESECAN.


15.  CONSIDERENTE ECONOMICE PRIVIND VALORIFICAREA MATERIILOR PRIME SILICIOASE.
          Autori: CRISTINA TAPALAGA-INOAN.


16.  INTERNETUL-FACTOR DE DEZVOLTARE AL SOCIETĂŢII.
          Autori: VERONICA GYIP.


17.  REGIMUL JURIDIC AL SOCIETĂŢILOR COMERCIALE.
          Autori: CRISTIAN DAN CHIOREAN.


18.  OPORTUNITĂŢI DE AFACERI, ÎN FRANCIZĂ, ÎN ROMÂNIA .
          Autori: VASILICA IULIANA PRUNĂ.


19.  TURISMUL BALNEAR «STAŢIUNEA BĂILE HERCULANE» .
          Autori: ADINA STOICA.


20.  GÂNDIREA STRATEGICĂ COMPETITIVĂ ŞI PROACTIVĂ SPRE E-BUSINESS .
          Autori: DELCEA SORIN.


21.  IMPLEMENTAREA ASPECTELOR TEORETICE PRIVIND MOTIVAREA PERSONALULUI IN CADRUL S.A. AGROMEC S.A. HUEDIN.
          Autori: PETREA MONICA.


22.  CONCEPTUL DE GRUP DE FIRME – TRECUT, PREZENT SI VIITOR.
          Autori: IUSTIN ATANASIU POP.


23.  SISTEME MODERNE DE MANAGEMENT A PRODUCŢIEI ÎNTREPRINDERILOR INDUSTRIALE .
          Autori: VIOREL DORIN LĂCĂTUŞ.


24.  ROLUL FACTORULUI ÎN LUAREA DECIZIILOR .
          Autori: VIOREL DORIN LĂCĂTUŞ.


25.  AVANTAJELE ŞI LIMITELE SISTEMULUI INFORMAŢIONAL CONTABIL LA INSTITUŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT SUPERIOR .
          Autori: CRISTINA NISTOR.


26.  IMPACTUL SEGMENTĂRII PIEŢEI FINANCIAR BANCARE ÎN REALIZAREA PROGRAMULUI DE MARKETING BANCAR.
          Autori: COSMIN VOICU NISTOR.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă