Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.2 din 2019  
         
         
   
1.  CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN THE ROMANIAN COSMETIC INDUSTRY.
          Autori: MIRELA ABRUDAN, SABINA TATU.


2.  CRISIS COMMUNICATION IN THE DIGITAL CONTEXT. A LITERATURE REVIEW FRAMEWORK.
          Autori: DALIT KIRALY.


3.  ORIENTATION LOCK: ON? ASPECT RATIO IN SOCIAL MEDIA.
          Autori: ALEXANDRU DOROFTE.


4.  THE EVOLUTION OF NICOLAE CEAUȘESCU’S CULT OF PERSONALITY IN SCÂNTEIA NEWSPAPER.
          Autori: ALEXANDRA CĂTĂLINA ORMENIȘAN.


5.  AD-BLOCKERS, TRACKERS, AND HOW READERS ARE ENCOURAGED TO OBSTRUCT DIGITAL PUBLICATIONS’ REVENUES.
          Autori: ANDREI STIPIUC.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă