Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.3 din 2019  
         
         
   
1.  THE IMPACT OF CULTURAL DIMENSIONS ON THE PERCEIVED RISK OF ONLINE SHOPPING.
          Autori: LASSAAD GHACHEM, COSTINEL DOBRE, REZA ETEMAD-SAJADI, ANCA MILOVAN-CIUTA.


2.  MANAGING TECHNOLOGY IN MACEDONIAN SMEs CONTEXT: PERCEPTIONS, PRACTICES AND CHALLENGES.
          Autori: SNEZHANA HRISTOVA, DUSICA STEVCEVSKA SRBINOSKA.


3.  THE END PRODUCT OF THE IMAGINE DRAGONS’ AND LADY GAGA’S MUSIC, OR THE NATURE OF MARKETING MIX IN THE MUSIC INDUSTRY.
          Autori: ERIKA KULCSÁR, CLAUDIA-IZABELA CRENGANEȘ.


4.  HUMAN CAPITAL EFFICIENCY AND PROFITABILITY OF QUOTED INTEGRATED OIL AND GAS COMPANIES IN NIGERIA.
          Autori: TAJUDEEN LAWAL, DANIYA ADEIZA ABDULAZEEZ, MOHAMMED YABAGI IBRAHIM.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă