Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2019  
         
         
   
1.  THERAPISTS’ PERCEPTIONS: ADDED VALUES OF DMT AND CBT FOR CHILDREN WITH ADS.
          Autori: NAOMI WEITZ, NICOLAE ADRIAN OPRE.


2.  THE EFFECT OF INTEGRATIVE BEHAVIORAL THERAPY VERSUS EMOTION-FOCUSED THERAPY FOR COUPLES: A META-ANALYSIS.
          Autori: SEBASTIAN PINTEA, ROXANA POP, EVA KALLAY.


3.  INTEGRATING ART THERAPY IN SCHOOLS: A SYSTEMATIC LITERATURE REVIEW.
          Autori: GAL ABRAMOVSKI, MEYTAL FOGEL SIMHONY.


4.  AN INTEGRATIVE ANALYSIS OF STEREOTYPIC BEHAVIORS IN AUTISM SPECTRUM DISORDERS. A CASE PRESENTATION.
          Autori: CRISTINA S. SĂLĂGEAN, CARMEN COSTEA-BĂRLUȚIU.


5.  PSYCHOLOGICAL SAFETY AND TRUST. A CONCEPTUAL ANALYSIS.
          Autori: SEBASTIAN VAIDA, IRINA ARDELEAN.


6.  SHAPING THE ACTUAL TEACHER’S PROFILE: HOW ICT CAN INFLUENCE IT?.
          Autori: GABRIEL GORGHIU, LAURA MONICA GORGHIU, ROXANA CONSTANȚA ENACHE, ANA MARIA AURELIA PETRESCU.


7.  FOSTERING INTERCULTURAL COMPETENCE IN TEACHING ENGLISH FOR LAW ENFORCEMENT.
          Autori: CRISTINA PIELMUŞ.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă