Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2018  
         
         
   
1.  WHAT MAKES ROMANIANS TO BANK ON THEIR SMARTPHONES? DETERMINANTS OF MOBILE BANKING ADOPTION.
          Autori: IMOLA-ZSUZSÁNNA MOLDOVÁN, ZSUZSA SĂPLĂCAN.


2.  ONLINE TRENDS FOR SMES IN THE TOURISM INDUSTRY .
          Autori: NICOLAE MARINESCU.


3.  TIME SERIES ANALYSIS FOR SMALL-MEDIUM ENTERPRISES STRATEGIC PRICING: A CASE STUDY FROM ROMANIAN SMALL CONVENIENCE STORES.
          Autori: EMANUEL-EMIL SĂVAN.


4.  DYNAMICS OF INTERNATIONAL TOURISM AT GLOBAL LEVEL.
          Autori: OANA RUXANDRA BODE.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă