Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2017  
         
         
   
1.  INTRODUCTION.
          Autori: ŞTEFAN GENCĂRĂU, SANDA TOMESCU BACIU.


2.  ROMANUL GRAFIC ÎN LIMBI GERMANICE / LE ROMAN GRAPHIQUE EN LANGUES GERMANIQUES.
          Autori: CATHERINE TEISSIER, SOPHIE SAFFI.


3.  REPREZENTAREA COPILARIEI IN RDG IN TREI ROMANE GRAFICE DIN ANII 2000 / REPRESENTATION OF CHILDHOOD IN THE GDR IN THREE GRAPHIC NOVELS OF THE 2000s.
          Autori: EMMANUELLE AURENCHE-BEAU.


4.  ÎN ȚARA REBELILOR : UN ROMAN GRAFIC ÎN SERVICIUL UE? / IM LAND DER REBELLEN : UN ROMAN GRAPHIQUE AU SERVICE DE L’UE ?.
          Autori: INGEBORG RABENSTEIN-MICHEL.


5.  ROMANUL GRAFIC ÎN PREDAREA LIMBILOR STRĂINE / DIE GRAPHIC NOVEL IM FREMDSPRACHENUNTERRICHT.
          Autori: JEANNINE FEIX.


6.  PREDAREA ISTORIEI ÎN LIMBA GERMANĂ PRIN ÎNTREBUINȚAREA METODEI CLIL: UN POSIBIL MODEL EDUCATIV / INSEGNARE LA STORIA IN TEDESCO CON APPROCCIO EMILE: PROPOSTA D’INTERVENTO DIDATTICO.
          Autori: ROBERTA FAUSTA ILARIA VISONE.


7.  VECHI MAEȘTRI DE NICOLAS MAHLER (DUPĂ THOMAS BERNHARD): ARTA ȘI PROBA CARICATURII / MAITRES ANCIENS DE NICOLAS MAHLER (D’APRÈS THOMAS BERNHARD) : L’ART À L’ÉPREUVE DE LA CARICATURE.
          Autori: SYLVAINE FAURE-GODBERT.


8.  ROMANUL GRAFIC: O RESCRIERE A TRAUMEI? / LE ROMAN GRAPHIQUE : UNE NOUVELLE ÉCRITURE DU TRAUMATISME ?.
          Autori: FLORENCE BANCAUD.


9.  RELAŢIA TEXT – PICTURĂ ÎN ROMANUL GRAFIC CHERMEZĂ ÎN PARADIS DE BIRGIT WEYHE / LA RELATION TEXTE-IMAGE DANS LE ROMAN GRAPHIQUE KERMESSE AU PARADIS DE BIRGIT WEYHE.
          Autori: NATHALIE SCHNITZER.


10.  BANDĂ DESENATĂ ȘI TRANSMITERE A ISTORIEI RECENTE: RDG, CĂDEREA ZIDULUI ȘI REUNIFICAREA / BANDE DESSINÉE ET TRANSMISSION DE L’HISTOIRE RÉCENTE : RDA, CHUTE DU MUR ET RÉUNIFICATION.
          Autori: CATHERINE TEISSIER.


11.  VARIAȚII REFERITOARE LA CONCEPTUL „GIRLKULTUR” ÎN THEA. BANDA DESENATĂ PUBLICATĂ ÎN DAS HEFT. DIE NEUE ILLUSTRIERTE FRAUENZEITUNG (1929-31) / VARIATIONS AUTOUR DE LA « GIRLKULTUR» DANS THEA, BANDE DESSINÉE PARUE DANS DAS HEFT. DIE NEUE ILLUSTRIERTE FRAUENZEITUNG (1929-31).
          Autori: VÉRONIQUE DALLET-MANN.


12.  CÂNTECELE MORTULUI (ALE MORTULUI) ȘI STRĂLUCIREA ÎNTUNECATĂ A VIEȚII CE PERSISTĂ / LES ‘CHANTS DU MORT’ ET LA SPLENDEUR NOIRCIE DE LA VIE QUI RÉSISTE.
          Autori: GIOVANNI ROTIROTI.


13.  DESTRĂMÂND VISUL AMERICAN: AMERICA PRIN OCHII LUI KNUT HAMSUN / DECONSTRUCTING THE AMERICAN DREAM: AMERICA THROUGH KNUT HAMSUN’S EYES.
          Autori: IOANA-ANDREEA MUREȘAN.


14.  LUPTA MEA – DE LA AUTOBIOGRAFIE LA BIOGRAFISM PERFORMATIV / MY STRUGGLE – FROM AUTOBIOGRAPHY TO PERFORMATIVE BIOGRAPHISM.
          Autori: ȘTEFANA POPA.


15.  RESCRIEREA MITOLOGIEI NORDICE - ROMANUL LUI SIRI PETTERSEN – ODINSBARN / RE-WRITING OLD NORSE MYTHOLOGY – SIRI PETTERSEN’S ODINSBARN.
          Autori: CRISTINA VIȘOVAN.


16.  INTERPRETAREA CULTURALĂ: ANALIZA CONCEPTULUI KOS/HYGGE, DESPRE BUCURIA UNEI VIEȚI SIMPLE, CONCEPT ADÂNC ÎNRĂDĂCINAT ÎN CULTURILE NORVEGIANĂ ȘI DANEZĂ / TRANSLATING CULTURE: EXPLORING KOS/HYGGE, THE CONCEPT OF ENJOYING A SIMPLE LIFE, DEEPLY ROOTED IN THE NORWEGIAN AND DANISH CULTURES.
          Autori: RALUCA POP, IOANA-ANDREEA MUREȘAN.


17.  ADOLESCENȚĂ ȘI TRAUMĂ. RELAȚIA MAMĂ - FIICĂ ÎN HVA ER DET MED MOR, DE VIGDIS HJORTH / ADOLESCENCE ET TRAUMA. LA RELATION MÈRE - FILLE DANS HVA ER DET MED MOR.
          Autori: ROXANA-EMA DREVE.


18.  SCRIS PE TRUP: ''''ELOCVENȚA SOMATICĂ'''' ȘI (DE)CONSTRUIREA GENULUI ÎN LOVE IN EXCESS DE ELIZA HAYWOOD / WRITTEN ON THE BODY: ‘SOMATIC ELOQUENCE’ AND THE (DE)CONSTRUCTION OF GENDER IN ELIZA HAYWOOD’S LOVE IN EXCESS.
          Autori: CATERINA M. GRASL.


19.  CASTA ESTEBAN, CAROLINA LAMAS DE LETONA, ȘI BLANCA DE GASSÓ: TREI REPREZENTANTE ALE CELUI DE-AL DOILEA ROMANTISM SPANIOL / CASTA ESTEBAN, CAROLINA LAMAS DE LETONA, AND BLANCA DE GASSO: THREE WOMEN FROM THE SPANISH SECOND ROMANTICISM.
          Autori: BEGOÑA A. REGUEIRO SALGADO.


20.  O PROPUNERE DE INTERPRETARE PSIHOMECANICĂ A EVOLUȚIEI POSESIVULUI DIN LATINĂ ÎN LIMBILE ROMANICE / PROPOSAL FOR A PSYCHOMECHANICAL INTERPRETATION OF THE EVOLUTION OF THE POSSESSIVE FROM LATIN TO ROMANCE LANGUAGES.
          Autori: SOPHIE SAFFI, ŞTEFAN GENCĂRĂU, OANA AURELIA GENCĂRĂU, VIRGINIE CULOMA SAUVA.


21.  BOOK REVIEW : LA COMÉDIE À L’ÉPOQUE D’HENRI III. DEUXIÈME SÉRIE, VOL. 8 (1580-1589). THÉÂTRE FRANÇAIS DE LA RENAISSANCE, LEO S. OLSCHKI EDITORE, 2017, 682 PP..
          Autori: THÉA PICQUET.


22.  BOOK REVIEW: PAOLO VITI (ED.), CULTURA E FILOLOGIA DI ANGELO POLIZIANO. TRADUZIONE E COMMENTI. FLORENCE, LEO S. OLSCHKI EDITORE, 2016, 276 P..
          Autori: THÉA PICQUET.


23.  BOOK REVIEW: KARL OVE KNAUSGÅRD, LUPTA MEA CARTEA A TREIA: INSULA COPILĂRIEI, EDITURA LITERA, BUCUREȘTI, 2016, 510 P..
          Autori: ȘTEFANA-TEODORA POPA.


24.  BOOK REVIEW: LARS SAABYE CHRISTENSEN, VIZIONARE (VISNING), BUCUREȘTI: EDITURA UNIVERS, 2014, 239 p..
          Autori: RALUCA-DANIELA RĂDUȚ.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă