The STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI issue article summary

The summary of the selected article appears at the bottom of the page. In order to get back to the contents of the issue this article belongs to you have to access the link from the title. In order to see all the articles of the archive which have as author/co-author one of the authors mentioned below, you have to access the link from the author's name.

 
       
         
    STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Issue no. 1 / 2000  
         
  Article:   NEW DIRECTIONS IN THE FRAME OF EDUCATIONAL REFORM; THE ROLE OF EVALUATION IN THE TEACHING � LEARNING PROCESS AT CHEMISTRY.

Authors:  ADRIENNE NAUMESCU-LENGAUER, ADRIANA SISERMAN BANC.
 
       
         
  Abstract:  Lucrarea intitulata "Noi directii in domeniul reformei educationale; rolul evaluarii in procesul de predare – invatare la chimie" abordeaza problematica evaluarii procesului de predare – invatare in contextul reformei invatamântului in România; astfel procesul evaluarii este interpretat nu numai din punctul de vedere al evaluarii diferitelor secvente de instruire la disciplina Chimie, ci si in ceea ce priveste programele educationale, astfel ca scopul evaluarii este de ajustare a finalitatilor, sensurilor si contextelor invatarii / instruirii. Lucrarea prezinta nivelele la care se produce evaluarea, precum si principiile acesteia, la studierea chimiei in invatamântul preuniversitar. Este din ce in ce mai evident ca pentru a promova o educatie eficienta va fi necesara elaborarea unui nou model de evaluare, cu referire la programele scolare, precum si la nivelul de pregatire al elevilor in domeniul Chimiei.  
         
     
         
         
      Back to previous page