AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
The STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI issue article summary The summary of the selected article appears at the bottom of the page. In order to get back to the contents of the issue this article belongs to you have to access the link from the title. In order to see all the articles of the archive which have as author/co-author one of the authors mentioned below, you have to access the link from the author's name. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Issue no. 2 / 2005 | |||||||
Article: |
A MARKETING STRATEGY FOR PROMOTING TAEKWONDO. Authors: . |
||||||
Abstract: Promovarea Taekwondo-ului printr-un plan de marketing. Printr-o analiză atentă a mişcarii sportive la nivel mondial vom observa tendinţa acestuia de a trece din sfera „sportului ca activitate ludică” înspre sfera pragmaticului, a „afacerii”. În contextul accepţiunii mişcării sportive ca un produs care trebuie vândut, deci promovat cât mai bine pentru a fi cumpărat, şi de aici toate consecinţele faste şi/sau nefaste ale acestui proces, lucrarea de faţă încearcă să descrie modul în care s-au desfăşurat lucrurile în Taekwondo până acum (formă de organizare şi regulament competiţional) şi care sunt tendinţele viitoare (strategie de transformare propusă de WTF), pentru ca în final acest „produs” Taekwondo să fie cunoscut, agreat si „cumpărat”. | |||||||