Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.4 din 2022  
         
  Articol:   VA FI VIITORUL HIBRID? O ANALIZĂ DE OPORTUNITĂȚI IN EDUCAȚIA DIGITALĂ / IS THE FUTURE HYBRID? AN ANALYSIS OF OPPORTUNITIES FOR DIGITAL EDUCATION.

Autori:  BIANCA DORIS BRETAN.
 
       
         
  Rezumat:  DOI: 10.24193/subbphilo.2022.4.11

Article history: Received: 31 July 2022; Revised: 15 October 2022; Accepted: 4 November 2022; Available online: 20 December 2022; Available print: 30 December 2022
pp. 225-238

VIEW PDF

FULL PDF

Rezumat: Va fi viitorul hibrid? O analiză de oportunități in educația digitală. Anul 2020 a marcat un punct de cotitură in educație. Trecerea abruptă la învățarea online a creat un sentiment generalizat de incertitudine în ceea ce privește obiectivele, eficiența și finalitatea demersului didactic de acest tip. Cu toate acestea, cei doi ani presărați cu măsuri anti-epidemice stricte și restricții frustrante au deschis perspectiva regândirii pedagogiei clasice. Articolul de față își propune să analizeze principalele concepte care au contribuit la modelarea unui cadru pentru învățarea online și să răspundă următoarei întrebări: Sunt studenții generației post-pandemie mai deschiși spre învățarea online? Metodologia utilizată implică folosirea unui chestionar adresat unui grup de studenți în primul an de studiu la Facultatea de Drept. În urma analizării datelor și validarea întrebării propuse a fost utilizată analiza de tip SWOT.

Cuvinte-cheie: educație hibridă, pandemie, competențe digitale, învățare online, analiză SWOT
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă