Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2017  
         
  Articol:   ROMANUL GRAFIC ÎN PREDAREA LIMBILOR STRĂINE / DIE GRAPHIC NOVEL IM FREMDSPRACHENUNTERRICHT.

Autori:  JEANNINE FEIX.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbphilo.2017.3.03

Published Online: 2017-09-30
Published Print: 2017-09-30

FULL PDF

Romanul grafic în predarea limbilor străine. Întrebuinţarea romanelor grafice în orele de limbă măreşte motivaţia elevilor pentru învăţarea limbilor străine. Aceştia trebuie să citească nu numai textul sau imaginile, ci, întrucât romanul grafic oferă secvenţe, să se iniţieze în lectura vizualului devenită competenţă de citire. În plus, este posibil să se lucreze cu teme autentice, teme care nu sunt fabricate special pentru cursanții de limbi străine. Numeroase competențe pot fi formate cu uşurinţă prin întrebuinţarea romanelor grafice în lecţiile de limbi străine.

Cuvinte cheie: Lectura imaginii, comprehensiunea aspectului scris, cultura cinematografică, critica resurselor media, roman grafic.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă