Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA MUSICA - Ediţia nr.1 din 2019  
         
  Articol:   EXPRESIA MUZICALĂ CA UN INSTRUMENT AL PEDAGOGIEI BAZATE PE DRAMĂ ÎN PIESELE DE TEATRU ȘCOLARE DE BRECHT/WEILL & EISLER / MUSICAL EXPRESSION AS A TOOL OF DRAMA-BASED PEDAGOGY IN BRECHT/WEILL & EISLER’S LEARNING-PLAYS.

Autori:  BENCE ASZTALOS.
 
       
         
  Rezumat:  
Studiul examinează punctual istoric de început al realizării parabolei, instrumentele sale pedagogice, dramaturgice și musicale, și scopul ei în piesele de teatru școlare El, cel ce spune da și Măsura luată. Rezultatele cercetării mele constau în faptul că, cele două lucrări investigate – create nu pentru public, ci ca oportunitate de auto-dezvoltare – sunt scrise pentru produce reflecții mai precise asupra pieselor de teatru școlare și o imagine mai credibilă a complexității lor.

Cuvinte cheie: Lehrstück, He Who Says Yes, The Measures Taken, Brecht / Weill & Eisler
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă