AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA MUSICA - Ediţia nr.1 din 2019 | |||||||
Articol: |
EXPRESIA MUZICALĂ CA UN INSTRUMENT AL PEDAGOGIEI BAZATE PE DRAMĂ ÎN PIESELE DE TEATRU ȘCOLARE DE BRECHT/WEILL & EISLER / MUSICAL EXPRESSION AS A TOOL OF DRAMA-BASED PEDAGOGY IN BRECHT/WEILL & EISLER’S LEARNING-PLAYS. Autori: BENCE ASZTALOS. |
||||||
Rezumat: Studiul examinează punctual istoric de început al realizării parabolei, instrumentele sale pedagogice, dramaturgice și musicale, și scopul ei în piesele de teatru școlare El, cel ce spune da și Măsura luată. Rezultatele cercetării mele constau în faptul că, cele două lucrări investigate – create nu pentru public, ci ca oportunitate de auto-dezvoltare – sunt scrise pentru produce reflecții mai precise asupra pieselor de teatru școlare și o imagine mai credibilă a complexității lor. Cuvinte cheie: Lehrstück, He Who Says Yes, The Measures Taken, Brecht / Weill
& Eisler
|
|||||||