Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO%20ARTIS%20GYMNASTICAE - Ediţia nr.4 din 2017  
         
  Articol:   ÎMBUNĂTĂȚIREA CALITĂȚII MOTRICE - VITEZA PRIN MIJLOCE SPECIFICE DIN FOTBAL ÎN LECȚIA DE EDUCAȚIE FIZICĂ PENTRU COPII / THE IMPROVEMENT OF THE MOTOR QUALITY - SPEED WITH SPECIFIC MEANS FROM FOOTBALL IN THE PHYSICAL EDUCATION LESSON FOR STUDENTS OF SECONDARY SCHOOL.

Autori:  RAUL NEMEȘ, DAN MONEA, RODICA PRODAN, VLAD GROSU, PETER SZABO, GHEORGHE MONEA.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbeag.62(4).33

Published Online: 2017-12-30
Published Print: 2017-12-30
pp. 47-57

VIEW PDF: THE IMPROVEMENT OF THE MOTOR QUALITY…

ABSTRACT:
Îmbunătățirea calității motrice - viteza prin mijloce specifice din fotbal în lecția de educație fizică pentru copii. Obiectivele acestui studiu vizează modalități de a face lecția de educație fizică mai eficientă, cu o dezvoltare multilaterală, cu un mediu mai bun și, în același timp, să atingă obiectivele din curriculum. Pentru a avea rezultate reale și relevante au fost utilizate teste aprobate cum ar fi 30 m alergare de viteză și naveta 5x10 m . Pentru a avea cea mai bună precizie la măsurarea rezultatelor, a fost utilizat Linggate Encoder (MicroGate). La testul inițial sa stabilit că nici unul dintre cele două grupuri de subiecți nu este foarte diferit. Cele două grupuri au o omogenitate bună. După intervenția asupra celor două grupuri a început să aibă diferențe și modificări reale. Concluziile studiului ne oferă din nou, că o formare multi-laterală și exercițiile de tip joc măresc motivația studenților, eficiența lecției și ajută la obținerea unor rezultate noi și mai bune.

Keywords: abilități, metode, mijloace, rezultate, evaluare.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă