![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.2 din 2005 | |||||||
Articol: |
FACTORII PSIHOLOGICI IMPLICAŢI ÎN ANTRENAMENTUL SPORTIVILOR. Autori: SIMONA MUŞAT, DIAMANTAKOS IOANNIS. |
||||||
Rezumat: Factorii psihologici implicaţi în antrenamentul sportivilor. La nivelul psihologiei muncii şi organizaţionale foarte des întâlnim termeni precum optimizarea eficienţei profesionale, competenţa profesională, reuşita profesională. Termeni care, dacă vor fi uşor modificaţi, se întâlnesc şi în domeniul sportului: eficienţa sportivă, competenţa sportivă, performanţa sportivă. După părerea noastră este ceva de asteptat, fiindcă sportul contemporan practic reprezintă o industrie. Din punct de vedere organizaţional şi financiar, capitalurile care se investesc astăzi în sport depăsesc de multe ori bugetul unei intreprinderi. Dacă am continua comparaţia am depista şi mai multe puncte comune, cum ar fi: selecţia profesională (selecţia copiilor la nivel de juniori, transferuri la nivel de seniori), organizare de formare profesională (metode şi mijloace de pregătire), etc. In continuare, având ca scop o prezentare cât mai amplă a factorilor psihologi implicaţi în antrenamentul sportivilor vom apela şi la psihologia organizaţională. | |||||||
![]() |
|||||||